Ahad, 11 November 2012

BESDAY AMMAR & AMILI DI BANDUNG

Ini kek besday Ammar & Amili.... tak der tulisan besday sebab kedai tu tak buat....
Kebetulan ulang tahun kelahiran Ammar & Amili jatuh pada 11.11 sewaktu kami di Bandung..... kiranya sambut besday kat oversealah ni.......
 
Potong kek atas tilam jer...

Ammar... asyik ingatkan kami supaya beli kek untuk nya..... mula-mula macam buat tak tahu jer... ye lah... macam rugi jer. Sebab kami ni bukan suka sangat makan kek... nanti makan sorang secubit ... lebihnya rosak jer... maklumlah ... ada 2 hari lagi untuk kami pulang di Malaysia... dan kalau nak bawak pulang pun.....tak kan separuh kek jer.....
Tapi dek kerana tak nak kecewakan Ammar & Amili... beli ler jugak.....

 

Yang si Amili pula...... asyik ler dok cakap...'tak der sapa-sapa nak belikan hadiah'. Ha2.... selama 2 hari.. asyik le beli barangan dia..... masih nak tuntut hadiah jugak'. Mama & abah buat macam tak dengar jer...... he3

Dan memang seperti dijangka.... buang seruh lagi.... nak makan pun takut sbuat sakit perut jer,,,,, sebab kek coklat tu macam dah berair jer.....
Apa-apa pun selamat ulang tahun Ammar & Amili........

Tiada ulasan:

Catat Komen